الأربعاء، 11 يناير 2012

السلام عليكم



انا اسمي فطومه او بطه او فاطي يعني هو في الحقيقه انا اسمي فاطمه بابا سماني كده علي اسم تيته ممته الي اختفت فجاه زي كل الناس الطيبين الي انا بحبهم والله كلهم اختفوا فجاه اخت ممتي الي كانت بتلعب معايا وتجبلي حجات حلوه كتير وتتخانق مع ماما لما تزعلني وكان معاها في البيت تيته الي كانت طيبه جدا جدا وبتحبني وتلعب معايا وتاكلني حجات طعمها يجنن وماما كانت سعات بتاخدني معاها ونروح عند تيته تانيه وجدو بابا بابا وكان عندهم اولاد كتير بلعب معاهم وكانوا حلوين جدا معفرش الناس دي كلها راحت فين فجاه كده ركبنا طياره انا وماما ولقينا بابا بعدها واقف مستنينا وقعد يبوس فيا وخلاص كل الناس الطيبين والحجات الحلوه الي كنت بشوفها اختفت فجاه



نفسي افهم بس راحوا فين محدش فهمني خالص( اكتر حاجه بضايقني لما ماما تلبسنس وتاخدني في ايدها من غير ما تقولي رايحين فين)



وخلاص دلوقتي عايشين في بيت جديد بس انا لسه بخاف منه وبخاف لما مامي تختفي من قدامي او تدخل الحمام وتسيبني بابا بيخرج الصبح مش عارفه بيروح فين وبيرجع سعات بيجبلي حجات حلوه وسعات بنخرج نركب العربيه معاه






واول ما نركب العربيه بقي تبدا المعركه



انا هنام دلوقتي بس لما اصحي هحكيلكوا حكايه معركه العربيه بيني وبين ماما وبين بابا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق