الأربعاء، 11 يناير 2012

رسايل لممتي حبيبتي



ماما انا بحبك بس عايزه اطلب منك كام حاجه كده عشان احنا قاعدين مع بعض طول النهار سوا لوحدنا فبلاش نضايق بعض ممكن تسمعيني:



ارجوكي بلاش كل كلامك يبقي اوامر سيبي ده عيب كده كده كخ ده وحش متعمليش كده وشخط شخط شخط وزعيق وانا مش فاهمه في ايه بشويش يا ماما انا الحمد لله بسمع كويس صوتك مش لازم يبقي عالي



*ماما لو عيزاني اقولك سوري ومن فضلك هاتي لي كذا ووشكراا يبقي انا لازم اسمع منك الكلام ده الاول وكمان لازم اسمعه من بابا عشان اتعلمه واحفظه



*ماما انا بحب كل اصحابنا الي هنا بس ياريت متقوليش عليا حاجه وحشه قدامهم لاني فعلا بتكسف جدا واحس اني وحشه وهما هيبطلوا يحبوني كمان بلاش لما بابا يرجع من الشغل اول ما يدخل وهو جي فرحان وعمال يبوس فيا تقوليله دي كانت وحشه جدا النهرده ازعل منها يا بابا طب ليه كده بس مش فاهمه



*كمان انا مش فاهمه ليه انت وبابا لازم لما تتكلموا يبقي صوتكوا عالي وتزعلوا من بعض ما تتكلموا عادي بصوت واطي انا بخاف اوي لما بشوفكوا زعلانين من بعض



*ماما انا بفرح اوي لما بنعمل حاجه سوا انا وانت يعني مثلا نعمل كيكه زي النهرده او ننشر الغسيل سوا او ننضف الدنيا مع بعض فياريت نعمل كده علي طول وبلاش تقوليلي روحي العبي لوحدك في اوضتك انا بحبك وبحب اقعد معاكي






واخيرا ماما متزعليش مني انا بحبك اوي اوي وبحاول مزعلكيش بس انا مش بيكون قصدي والله بحبك يا ماما انت وبابا جدا جدا



*

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق