الأربعاء، 18 يناير 2012

يا كبار يا تييييييييييييييييييييييييت





عارفين انا عندي كام سنه عندي سنتين 2 توو
ووووووووووووووووو

يعني في حجات كتير جدا مش بعرف اعملها لنفسي او بمعني اصح مفيش حاجه اصلا بعرف اعملها لوحدي من غير مساعده ماما
بس بضايق اوي اما احس اني عبء عليها وعايزه تخلص من همه او قرفه علي حد قولها

استنوا هحكيلكوا جزء من الكلام اللطيف الي بسمعه طول

اليوم:
يووووووو
ووووووووووووووووووووووووه انت صحيتي من النوم انتي لحقتي ننامي (طبعا ده البديل العصري لكلمه صباح الخير )

اصبري بقي عشان اعملك الاكل او ترضعني لما كنت بيبي

وعايزه كل الاكل يخلص بسرعه ومش عايزه دلع انا زهقت وده طبعا عايزه تقولي


:( يلا ناكل مم جميل عشان بطتي تكبر وتبقي اموره او مثلا انها تعملي سندويتشات زي دي)






اتفضلي قعدي بقي قدام التلفزيون قدام الكرتوووووون انامش فضيالك


شويه وبابا هيجي وعايز يجي لاقي ا لاكل جاهزماهواناالشغاله الي جابهالكوا


يووووووووووووووووووووهو انت عملتي بيبي اتفضلي بقي
عشان اغيرلك حاج
ه تقرف

(اوالله يا مامتي يا حبيبتي لو كان بايدي كنت بطلت اعمل بيبي عشان اريحك)


ماما عايزه العب معاكي
انت عبيطه انت مش شيفاني مشغوله ومش فاضيه قدام الكمبيوتر(وطبعا هي بتبقي بتشوف 15 حلقه علي اليوتيوب من ميرنا وخليل فعلاحاجه مهمه جدا)


وعلي الساعه 9 كده يبدا بقي السؤال الغريب (هو انت مش تنامي ) وطبعا بكون نمت الضهر شويه غصب عني
عشان اريح ماما شويه مني بس يعني هو ينفع ابقي نايمه طول النهار
وكمان طول الليل

وطبعا بنام وامري لله من غير حدوته لاوكمان بسمع ماما بتكلم صحابتها ف
ي التلفون تقولها اهي الحمد لله نامت بعد ايه كانت هتجنني انا مش عارفه ايه الي عملناه في نفسنا ده ما كنا مرتاحين يقطع الجوازعلي الخلفه

وه كان ملخص يومي الظريف والمطلوب مني اني اكون شخص متنح قدام التلفزيون بياكل الاكل الي ممته تديهوله كله مش مهم عجب
ه طعمه او شكله ولا لا شخص بينام و

قت ما ممته تقوله لازم تنامي دلوقتي حتي لو لسه صاحيه من النوم شخص وحيد بيلعب لوحده وياكل لوحده وميعملش بيبيبي عشان ممته ماتضياقش

بصراحه الكبار دول تييييييييييييييييييييييييييييييييييت





ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق