الأحد، 15 يناير 2012

مشكلتي مع انتمتي


صحبتي الانتيم عندها 6 شهور زعلانه من ممتي جدا جدا وقالتلي ممكن تخلي ممتك تبطل تقول نصايح مستفزه لممتي ي
خير بس زعلانه ليه ؟؟؟؟؟؟ قالتلي ممتك عماله تقول لممتي حجات غريبه انا مش فاهمه هي يعني عشان جابت بيبي مره واحده تبقي خلاص خبيره تربويه
كل ما تشوف ماما تقولها :


ايييييييييه ده بلاش تشليها هتعوديها علي الشيل حطيها في الكرسي بتاعها
وهاتولها كرسي للعربيه بلاش تحطيها علي رجلك
والاكل تجيبلها كرسي للاكل في البيت والنووووووم نيميها علي سريرها مش جمبك ايه بقي الظلم ده م


انا بيبي يا طنط انا بخااااااااااااااااااااااااااااف


محتاجه اسمع دقات قلب ممتي عشان اعرف انام محتاجه اقعد علي رجلها في العربيه عشان احس بالامان من الحاجه الكبيره الي بتتحرك دي
والاكل انا مش عايزه ااكل انا عايزه ارضع من ماما وبس وحتي لما اجي اكل عايزه احس بممتي لمساني عشان احس بالامان

واكيد لما اكبر شويه واكون مستعده اني انفصل عن ماما واحده واحده هنفصل مش انتي برده يا فطومه حصلك كده لما بداتي تكبري وتمشي مبقتيش لازقه في ممتك وبقت بتجري وراكي في كل البيت
طب ايه بقي بلاش تعذيب انا بحس بالامان لما اشم ريحه ماما من قريب واسمع دقات قلبها والمس اديها هو ده بس احساس الامان الوحيد لكن الكرسي البلاستيك البارد لالالالالا انا بكرهه
ارجوكي تقولي لممتك كفايه نصايح بقي ملهاش لازمه
.
والله البنت دي معاها حق ورجعتني لورا يجي سنه وسته شهور فعلا انا كنت بحس بالامان مع ماما ولغايه دلوقتي بحتاج اني ادفي في حضنها وانا بنام حتي وانا عارفه انها لما اروح في النوم هتحطني في السرير بس الامان الامان يا كبار واه لو تفهموا احنا بنحس بايه

وعموما متزعليش يا صحبتي بس دي ممتي الي مغلباني اعمل فيها بس

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق