السبت، 14 يناير 2012

اصحاب ماما بلييييييز بلاش نصايح لولبيه حلزونيه










































بصوا بقي انا هدخل في
الموضوع علي طول عشان انا مضايقه بجد
كنا في مول تحفه امبارح اناا وماما
واصحابها كان يوم حلو وانا بالنسبالي كطفله عندي
سنتين المول بالنسبالي يعني كارت الشحن بتاع المراجيح الي بديه لعمو عشان يشغل المرجيحه
اول ما دخلنا المول ماما ودتنا علي المرجيحه وقالتلي يلا اختاري انهي واحده ولما اخترت ادتني الكارت عشان اديه لعمو يا جماعه انا بجد كنت مبسوووووووطه جدا وفعلا اتمرجحت وكنت مبسوطه
الحاجه التانيه الي بحبها في المول الايسكريم بالفراوله وبفرح لما ماما تجيبهولي
ولما قلت لماما قالتلي حاضر وقامت عشان تجيبلي وهنا بقي قالتلها طنطصاحبتها
وبعديييييييين بقي هو انت كل ما هتطلب منك حاجه هتعميهالها ايه الدلع ده
فردت واحده تانيه صاحبه ماما قالتلها لا هو مش كل حاجه بس الايس كريم حق مشروع للطفل
وانا بقيت خايفه ماما تتاثر بكلامها ومتجبيلش الي بقولها عليه
انا بس عندي سؤال هو احنا لابسين هدوم الخروج وروحنا المول يوم الجمعه عشان ايه
مش عشان افرح واخرج والعب طيب ايه المبالغه والدلع في المراجيح والايس كريم هو انا يعني طلبت اني اروح ديزني لاند
انا طفله بحب المراجيح واللعب والايس كريم والهابي ميل من عند ماكدونلز يعني طلباتي بسيطه والحجات الي تفرحني بسيييييييييطه جدا
ولو مش عايزين تجبولي منها يبقي بلاش تودوني عندها
ولا هو غيظ وخلاص
ويلا باي الايس كريم هيسيييييح

وانا بفكر في كل الكلام ده لقيت ممتي حبيبتي قالتلها يا شيخه دول محبوسين طول الاسبوع يعني يوم ما نخرجهم كمان منفرحهمش
وجابتلي ممتي الايس كريم
شكرا يا ممتي يا حبيبتي ويا ريت متتاثريش بكلام حد وتفضلي طيبه كده علي طول

هناك تعليق واحد: